پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان از وارد شدن ۱۱ هزار دوز واکسن کووید ۱۹ به این شهرستان خبر داد. به گزارش خوزپرس وی با اشاره به این خبر افزود : به دنبال وارد شدن محموله واکسن اخیر به استان خوزستان ظهر امروز تعداد قابل توجه ۱۱ هزار تایی واکسن سینوفارم به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شد.

 

وی از کلیه واجدین شرایط دریافت واکسن درخواست نمود تا با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir منتظر پیامک ارسالی از این مرکز جهت تزریق واکسن بوده و از عموم مردم درخواست نمود به منظور رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی از هرگونه ازدحام در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید -۱۹ واقع در پنج بنگله اجتناب کنند.

 

زمانپور در ادامه ضمن دعوت مردم به تزریق واکسن گفت: حتی تزریق هر دو دوز واکسن نمی تواند ایمنی کامل بیاورد به همین دلیل تا واکسین هشدن همه جامعه هدف رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری و حضور در مراسمات عزا و عروسی، پرهیز از حضور در قبرستان ها، جلوگیری از تجمعات ، از جمله راههایی ست که می تواند به سلامت مردم کمک تا ان شالله هر چه سریع تر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم…