پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: در فصل تابستان هر علائم از سرماخوردگی همان کرونا بوده که از شهروندان درخواست شده بود که در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه روند بیماری کرونا در اندیمشک افزایشی است، اضافه کرد: این امر خستگی بسیاری را برای مدافعان سلامت در پی داشته و نیازمند توجه بیشتر شهروندان برای مهار کاهش و مهار بیماری هستیم.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان ۸۴ درصد است و ازاین‌رو شهروندان باید برای قطع زنجیره شیوع کرونا در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دقت بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه کرونای دلتا بسیار مسری و خطرناک است، گفت: ضریب رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اندیمشک باید از مرز ۹۵ درصد عبور کند و به همین دلیل باید از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود.

جهانگیری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کنونی را وظیفه هر فرد نسبت به حفظ سلامت جامعه دانست و عنوان کرد: استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دستان، پرهیز از تجمعات، انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف و پرهیز از ترددهای غیرضروری از موارد لازم در کنترل زنجیره انتقال کرونا هستند.