به گزارش خوزپرس باغملک، مشکلات بیمارستان شهید طباطبایی باغ ملک با وجود نو ساز شدن ساختمان آن کماکان به قوت خود باقی است؛ امکانات و متخصص های لازم بسیار محدود یا اصلا وجود ندارند و مردم این دیار انقلابی نمی توانند به کم ترین حق خود در زمینه درمان برسند؛ آیا کماکان متخصص ها را از میان نیروهای طرح و بدون تجربه به شهر مظلوم باغ ملک تحمیل خواهند کرد؟!!

 

تنها دستگاه سی تی اسکن در همان اوایل کار خراب شده است و مطابق گفته مسئولین شبکه بهداشت شهرستان به دلیل از کار افتادگی یکی از قطعات می باشد، دستگاه ژاپنی و با کیفیت بالاست.

 

حال سوأل ما این است دستگاه کار نکرده و با برند و کیفیت بالا چطور به این سرعت خراب شده؟

 

آیا توسط افراد غیر متخصص مورد استفاده قرار گرفته؟! اگر نه چه دلیل دارد به چند ماه نکشیده دستگاه از مدار خدمات رسانی خارج شود، آن هم در شرایط کرونایی که واقعا نیاز مردم شهرستان بیداد می کند.

 

مردم می گویند سی سال پیش هم برای سی تی گرفتن باید به خارج از شهرستان مراجعه می کردیم و امروز نیز با وجود تبلیغات رسانه ای بیمارستان بی کیفیتی به شهرمان داده اند که باید همان راه قبل را برویم!!!

 

انتظار مردم از نماینده مجلس،فرماندار و مسئولین شبکه بهداشت درشهرستان ارتقای حقیقی وکیفی تنها بیمارستان موجود در شهر باغ ملک است که نتوانسته رضایت مردم را جلب کند و نبود امکانات و نبود پزشک باعث نارضایتی مردم شهرستان شده است.

اشکان برون