امام جمعه بخش الوار گرمسیری در گفتگو با خبرنگار خوزپرس عنوان داشت: حضور شهیدان در شهر حسینیه و بخش الوار موجب خیرات و ثمرات والایی خواهد شد و مدتها ساکنین بخش الوار و شهر ولایی حسینیه چشم انتظار حضور شهیدان والامقام بوده اند.

همچنین معاون تیپ ۷۲ دوکوهه در گفتگو با خبرنگار خوزپرس تصریح کرد: حضور ملت ایران در مراسم تشع پیکر شهیدان بیانگر عرض ارادت، وفاداری، پیروی از ولایت فقیه و آمادگی در جهت دفاع از اسلام و میهن عزیزمان میباشد.

سرهنگ محمد علی گودرزی حضور مردم را نشانه قدر شناسی از ایثارگریها و فداکاریهای شهدا بیان کرد و افزود: نیروهای مسلح و ملت همیشه در صحنه اجازه کوچکترین تهدیدی را به دشمنان اسلام و کشور نخواهیم داد و حضور مردم پیامی شفاف و روشن بیان میکند تا یاد شهیدان در فکر و قلوب ماست هیچ گونه خطری نظام مقدس و آب و خاک ما را تهدید نخواهد کرد.

درحاشیه مراسم رئیس بنیاد شهید و ایثار گران اندیمشک در گفتگو با خبرنگار خوزپرس اظهار داشت: هر زمان شهیدان دوران دفاع مقدس پای در گوشه ای از میهن نهادند با خود اتحاد، ولایتمداری، پایبندی به ارزشها و راه امام راحل را همواره به عنوان سغات سفر خویش از مناطق عملیاتی آورده اند.

عظیم روشنی افزود: امیدوارم خطایی نکنیم تا در مقابل شهیدان در دنیا و آخرت شرمسار شویم.

به گزارش خوزپرس؛ دو شهید والامقام در سن ۱۷ و ۳۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و یکی از شهیدان از غواصان عملیات کربلای ۴ است و بیش از سی سال است که از عروج بزرگواران گذشته و امروز با حضور اقشار جامعه در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک به خاک سپرده شدند.