فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان اندیکا درگفتگو با خبرنگار خوزپرس عنوان کرد: ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت امام حسین( ع) و یاران وفادارش بیان کرد ایثارگری کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا تحسین بر انگیز است و انتظار می رود مردم شهرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در اماکن پر خطر دوری کنند.

حسین زمانی گفت:امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری و فداکاری سال های دور جوانان این مرز و بوم بوده است و در طول در یک سال گذشته با شکل گیری ویروس کرونا و تهدید سلامت مردم ،،کادر درمان ثابت کردند که همان روحیه هشت سال دفاع مقدس حال در جبهه دفاع از سلامت مردم در کادر درمان کشور وجود دارد.

وی ادامه داد : کادر درمان مدافعانی هستند که در خط مقدم دفاع از این مرز بوم فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کردند و تلاش هایشان قابل تحسین است.

زمانی ادامه داد :سپاه و بسیج از اویل شیوع کرونا در کنار کادر بهداشت درمان و مدافعان سلامت، در مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار داشته است و این خدمت رسانی تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه پاسدارن شهرستان اندیکا، جمهوری اسلامی ایران را قوی تر و مستحکم تر از گذشته دانست و گفت: این انقلاب و مردم هر روز شاهد تهدیدات و آزمون های بی شماری بوده اند و در تمام آزمون ها سربلند بیرون آمدیم و حال در جبهه مبارزه با ویروس کرونا با رعایت مردم و روحیه جهادی کادر درمان و به لطف خداوند سربلند بیرون خواهیم آمد.