شرایط حاد و بحرانی است

مردم عزیز شهرستان مسجدسلیمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات به کاهش شیوع بیماری کرونا در شهرستان کمک کنند

شرکت های مستقر در منطقه در زمینه مقابله با بیماری کرونا،همکاری بیشتری داشته باشند
________________
به گزارش خوزپرس ظهر روز پنجشنبه با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران و شرکت های صنعتی منطقه، جلسه فوق العاده قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت ایام ماه محرم و اشاره به روند صعودی مبتلایان به کرونا گفت:متاسفانه روند آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان در حال افزایش است و این همکاری و همراهی مردم عزیز شهرستان را میطلبد تا از حضور در تجمعات خودداری کنند و بیشتر از گذشته نسبت به پروتکل های بهداشتی حساسیت به خرج دهند.

وی ادامه داد:واقعا در دوران شیوع کرونا تا امروز کادر درمان متحمل سختی و زحمات زیادی شده اند و واقعا باید به آنها دستمریزاد گفت و همه باید با رعایت پروتکل ها و کاهش تجمعات برای کاهش این سختی و فشارها از روی کادر درمان تلاش کنیم.

پاکدل در ادامه از عملکرد خوب سپاه ناحیه مسجدسلیمان در حوزه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تقدیر کرد.

وی گفت:تک تک ما در این فضا مسئول هستیم و همه باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم زیرا وارد پیک پنجم شده ایم و سرعت انتقال بیماری بسیار زیاد شده است.

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان تاکید کرد:شرایط واقعا حاد و بحرانی است و واقعا ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل شدن می باشد و انتظار داریم همه شهروندان عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات،به کاهش شیوع این بیماری کمک کنند.

وی در پایان گفت:تمام تاکید و توصیه ما این است که همه باید در کنار کادر درمان برای جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کنیم و باید همه شرکت های مستقر در منطقه در این زمینه با بیمارستان 22 بهمن همکاری لازم را داشته باشند.