احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی به طول یک کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از اواخر سال ۹۹ آغاز شده که امیدواریم این پروژه نیز طی ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد

به گزارش خوزپرس با تلاش و پیگیری های  علیرضا ورناصری عملیات اجرایی ساخت یک کیلومتر از محور مسجدسلیمان_هفتکل_ایذه و همچنین مرحله ی دوم تکمیل پل سی مایلی با مجموع اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال طی ماههای اینده به بهره برداری خواهد رسید.

حامد جلیلی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت : احداث پل سی مایلی از دهه ۸۰ شروع شد که طی چند مرحله به پیمانکار واگذار شد اما نتوانستند آن را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد : پل قدیم متاسفانه به دلیل عرض کوتاه همواره برای وسایل نقلیه عبوری مشکلات فراوانی ایجاد کرده بود که با حمایت و پیگیری های نماینده مجلس ، مرحله ی دوم تکمیل پل سی مایلی با اعتباری اولیه بالغ بر 50 میلیارد ریال که در دو مرحله و دو قرارداد به پیمانکاران واگذار شده و طی ماه‌های پیش رو این محور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

جلیلی در ادامه گفت : این پروژه هم اکنون در مرحله احداث زیرسازی جهت لایه نهایی و آسفالت میباشد که طی ماه اینده مراحل اجرای آسفالت آغاز و طی ۲ الی ۳ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

ور در خاتمه گفت : احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی به طول یک کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از اواخر سال ۹۹ آغاز شده که امیدواریم این پروژه نیز طی ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد.