به گزارش پایگاه خبری خوزپرس چند سالیست تراژدی فروش غیر مجاز بنزین به دلالان سوخت و مغازه داران در شهرستان اندیکا صورت گرفته که متاسفانه تدبیری در خصوص خدمات رسانی مستقیم پمپ بنزین‌های سطح شهرستان صورت نگرفته است.

پراکندگی مناطق اندیکا و کمبود بنزین در طول ماه‌های سال بیش از پیش کمبود جایگاه سوخت در بخش مرکزی و چلو را نمایان می‌کند و از طرفی فروش بنزین غیر مجاز توسط مغازه داران به قیمت گزاف به یکی از دغدغه های اصلی شهروندان اندیکا مبدل شده است.

یکی از مطالبات شهروندان اندیکا از مسئولان سلب امتیاز پمپ بنزین‌هایی که فعالیتی ندارند و امتیاز جایگاه‌های یک منطقه را اشغال کرده‌ می‌تواند باشد.

و از سوی دیگر نبود جایگاه‌های مناسب، عدم مدیریت و نظارت صحیح بر جایگاه‌ها و کمبود جایگاه‌های سوخت در شهرستان دلیل اصلی جولان دلالان و فروشندگان غیر مجاز سوخت گردیده است.

کمبود سوخت مورد نیاز خودروهای سواری با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و محرومیت شهرستان اندیکا خدمات غیر مناسب در زمینه جایگاه‌های سوخت مشکلاتی برای خانواده‌های اندیکایی وارد کرده است.

بها هر لیتر بنزین در برخی مناطق شهرستان به مبلغ ۵ هزار تومان و حتی مبالغ بیشتری رسیده و کرایه بهای جابجایی در مناطق شهرستان افزایش چشم گیری داشته است.

باتوجه به کمبود بنزین در جایگاه های شهرستان نسبت به تقاضا و عدم نظارت صحیح بر جایگاه های سوخت مشکلاتی عدیده‌ای به وجود آورده است به همین منظور از مدیران مربوطه انتظار میرود که نسبت به رفع این معضل چاره ای بیندیشند.

گزارش: رامین محمدی