فرامرز مرادی در گفت وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: ارتقا خدمت و توسعه شبکه انتقال اب در اندیمشک از اهداف اولیه برای امر خدمت‌رسانی به شهرندان است.

وی شناسایی انشعابات غیر مجاز آب را اولویت خود مهم برای ارتقا خدمات نامید و افزود: بررسی و شناسایی مناطقی که فاقد شبکه توزیع آب بوده با تلاش کارشناسان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک مورد توجه و برنامه‌ریزی است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از ابتدای سال جاری یک هزار ۶۳۰ متر شبکه توزیع آب در شهر اندیمشک با هدف ارتقا کیفیت خدمات در اندیمشک توسعه یافته است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال و تاکنون عملیات اجرایی این حجم از توسعه در شبکه توزیع آب شهر اندبمشک به پایان رسید که این میزان توسعه شبکه در شهر اندیمشک کم سابقه است.

مرادی افزود: این عملیات عمرانی در کوی رسالت، خیابان امام خمینی(ره)، منطقه بازار، منطقه درزین خانه، کوی جانبازان، کوی ولایت و دیگر مناطق شهر اندیمشک طراحی و به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در تسریع اجرای طرح های حوزه آبفا، عنوان کرد: با اجرای این طرح توسعه، شهروندان این مناطق از آب سالم و بهداشتی برخوردار و امکان جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز این مناطق نیز فراهم آمد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: انشعاب غیر مجاز از جمله دلایل افت فشار آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک بوده که با اجرای این طرح زمینه حفظ و نگهداری اموال عمومی بیش از گذشته فراهم می‌شود.