به گزارش خوزپرس، اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول، اندیمشک و نیز پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر این شهید مدافع حرم را از مقابل دانشگاه صنعتی جندی شاپور در ورودی مسیر اندیمشک به دزفول در آغوش گرفتند.

پیکر این شهید پس از ورود به دزفول برای دقایقی به دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول محل کار این شهید منتقل شده و سپس با حضور مردم تا حرم حضرت سبزقبا(ع) تشییع شد.
سیدمجتبی ابوالقاسمی در واحد فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اشتغال داشت.
پدرشهید سیدمجتبی ابوالقاسمی در حالیکه پیشاپیش مردم پیکر مطهر فرزندش را در آغوش گرفته بود بر تداوم راه شهدا تا پیروزی اسلام تاکید کرد.
در آیین استقبال از پیکر این شهید والامقام جمعی از مسوولان محلی دزفول حضور داشتند.
آیین وداع با این شهید مدافع حرم جمعه شب در مسجد امام حسن عسکری (ع) دزفول برگزار می شود.
محمد سبزواری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول زمان تشییع پیکر این شهید را ساعت ۹ صبح روز شنبه از محل یادمان شهدای گمنام دزفول تا گلزار شهید آباد عنوان کرد.

همچنین امام جمعه دزفول تصریح کرد:این شهید والامقام دارای خصوصیات برجسته ای داشت که او را متمایز از دیگران می کند، ایشان از سادات معظم هستند پدرشان فردی انقلابی و متدین هستند و با معرفت تمام پای در عرصه مجاهدت و پاسداری از حرم اهل بیت(ع) قدم نهاد.

حجت الاسلام قاضی اظهار داشت: کشورهای حامی تروریست و خصوصا” ترکیه را نصیحت می کنیم از حمایت تکفیریها دست بردارند و با تدبیر و عقل عمل نمایند، بدانند و آگاه باشند شر تروریستها به خودشان باز خواهد گشت و از ماجراجویی دست بردارند.

وی پیام خون شهیدان مصلحت ملت و امنیت منطقه دانست و افزود: خون شهیدان مسؤلیتی سنگین بر دوش ماست و ما را در هدفمان که سربازی امام عصر است مصمم تر خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خوزپرس از دزفول پیکر مطهر شهید ابوالقاسمی به همراه پیکرهای مطهر شهیدان حجت الاسلام سیداصغر فاطمی از امیدیه و شهید احسان فتحی چمخانی از بهبهان چهارشنبه شب از طریق فرودگاه اهواز به استان خوزستان منتقل شد و شهید امیر علی هیودی نخستین شهید مدافع حرم دزفول ۱۴ آبان ماه در سوریه به شهادت رسید.