به گزارش خوزپرس مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام داودی در خطبه های این هفته نماز جمعه غرور و تکبر را یک تهدید برای انسان ها خواند و گفت: این خصلت رذیله به انسان احساس کاذب خود بزرگ بینی و برتری داشتن نسبت به دیگران می دهد و این یک بیماری کشنده ای است که انسان و دنیای اطرافش را به نیستی و تباهی می کشاند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزپرس حجت الاسلام بهزاد داودی ادامه داد: این صفت، خواص را بیش از مردم عام تهدید می کند و انسان را از رسیدن به اهداف عالی و انسانی باز می دارد، و یکی ازعوارض آن این است که مشورت خواهی و کمک از دیگران را از او سلب می نماید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوران پسا انتخابات گفت: دشمن از ماه‌ها قبل کوشید تا با مطرح کردن موضوع تحریم انتخابات بتواند مشارکت مردم را در این عرصه سیاسی کمرنگ و کم اهمیت جلوه دهد اما همان طور که مشاهده کردیم در این راه به موفقیت نرسید و پیروزی از آن ملت ایران شد.

 

امام جمعه موقت مسجدسلیمان ادامه داد. استکبار از این حماسه حضور به خشم آمده به نحوی که در رسانه‌های خودشان نیز به این موضوع اقرار کردند. وی با بیان این که رئیس جمهور منتخب سوابق درخشانی در کارنامه خود دارد ابراز امیدواری کرد معیشت و اشتغال را در دستور کار خود قرار دهد و مردم را از این وضعیت نجات دهد.

 

وی ضمن تبریک به رئیس جدید قوه قضائیه گفت: ناراحتی دشمن از این انتصاب نشان می دهد که این انتخاب بسیار هوشمندانه و درست بوده است. امیدوارم این تحولی که در زمان آیت الله رئیسی آغاز شده بود در زمان ریاست محترم جدید قوه نیز ادامه پیدا کند. وی با تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات علی اسکندری رئیس دادگستری و رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود…

 

حجت الاسلام داودی ضمن تبریک به منتخبین جدید شورای شهر مسجدسلیمان خطاب به آنان گفت: مسجدسلیمان نیازمند تلاش های جهادی و شبانه روزی ست تا از این وضعیت نجات پیدا کند. امیدواریم اعضای محترم جدید به عنوان مهمترین مرکز تصمیم‌گیری مدیریت شهری تحت تاثیر اغراض شخصی اطرافیان و فعالین ستادی خود قرار نگیرند و تنها رضای خداوند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند. و از افرادی متخصص، با تجربه، صاحب ایده و نظر و اهل تعامل و همکاری به عنوان مشاورین خود استفاده تا بتوانند با تدوین برنامه‌های کاربردی و عملیاتی شهر را مدیریت کنند.