به گزارش پایگاه خبری خوزپرس جلسه انجمن  نخبگان شهرستان اندیکا با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابت برگزار شد.
به گزارش خوزپرس از اهواز، مجتبی یوسفی در نشست انجمن نخبگان شهرستان اندیکا اظهار کرد: انتخابات پیشرو نماد مشارکت ملی مردم ایران در سرنوشت خود وفرصتی کم نظیر برای فراهم ساختن آینده‌ای بهتر است.
وی افزود: گلایه‌های همه ما پیرامون مشکلات مشترک است اما همه احاد مردم در این مطلب هم‌فکرند که ارتقا و رفع مشکلات و محرومیت‌های فعلی فقط از طریق حضور در صحنه و مشارکت حداکثری و آگاهانه پای صندوق های رای و همچنین انتخاب فردی انقلابی پیرو خط رهبری امکان پذیر است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه توانش را وقف خدمت به مردم خواهد کرد، تصریح کرد: حضور شما مردم بصیر در انتخابات ریاست جمهوری و شهر  روستا موجب تحکیم امنیت و اقتدار کشور است.
وی انتخاب آگاهانه را زمینه پیشرفت و توسعه در سطح روستا، شهر و کشور دانست و افزود: به حکم وظیفه قدردان همه مردم خصوصا افراد دغدغه‌مندی که در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و زمینه ساز انتخاب اصلح‌اند هستم.
یوسفی گفت: با کمال احترام برای تمام دیدگاه‌ها و صلایق به شخصه از آیت الله رئیسی حمایت خواهم کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم با حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برگ زرینی دیگر بر افتخارات ملت شریف ایران خواهند افزود.