به گزارش خوزپرس ، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه، طی نشست دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس و سایر مسئولان مربوطه در تهران، افراد جویای کار و دارای شرایط لازم می توانند در آزمون استخدامی که دفترچه استخدام آن در آینده نزدیک منتشر خواهد شد، شرکت کنند.

 

براساس جلسه فوق الذکر و تاکید نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه بر جذب افراد بومی؛ مقرر شد افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی و پایین تر صرفا بومی شهرستان های دشت آزادگان و هویزه و افراد با مدرک کارشناسی و بالاتر برای جذب افراد بومی با ضریب ۱/۴( یک چهارم) صورت می پذیرد.

 

همچنین افراد دارای سهمیه جانبازان، ایثارگران و … ۲۵ درصد و سهمیه کسانی که 6 ماه و بیشتر سابقه حضور در جبهه دارند، ۵ درصد تعیین شده است.

 

افراد پس از قبولی در آزمون و انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه استخدامی) در شرکت یادآوران خلیج فارس مستقر در هویزه استخدام و بکارگیری خواهند شد.

 

برهمین اساس، از جوانان تحصیل کرده این دو شهرستان انتظار میرود برای موفقیت و کسب نمره بالا در این آزمون استخدامی با آمادگی علمی کامل شرکت نمایند.