به گزارش خوزپرس، در حالی که مصوبه ستاد کرونا از اختصاص هر کوپه تنها به دو نفر خبر می‌دهد، این مصوبه در راه‌آهن خوزستان چندان جدی به نظر نمی‌رسد.

شامگاه روز گذشته در حالی که دو بلیط از یک کوپه شرکت نگین از مبدا اهواز به تهران فروخته شده بود از مبدا اندیمشک نیز ۲ بلیط دیگر به مسافرین فروخته می‌شود.

با توجه به فروش اینترنتی بلیط قطار شرکت نگین احتمال فروش بلیط هر کوپه به بیش از دو نفر به عنوان امری مرسوم در شرایط شکننده کرونا در راه‌آهن به نظر می‌رسد.

اتفاقی که حضور افراد از خانواده‌های مختلف در یک کوپه را به دنبال داشته و مصداق بارز دورهمی است و این مشکل در حالی انجام می‌شود که روزانه از شهروندان درخواست می‌شود از دورهمی‌های خانوادگی نیز پرهیز کنند.

شوخی با مصوبات کرونا در خوزستان در حالی انجام شد که استان خوزستان در وضعیت شکننده از منظر کرونا قرار دارد و چشم‌پوشی از سفر در شرایطی که اجرای نظارت بر شیوه‌نامه‌ها انجام نمی‌شود، لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

توجه و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پرهیز از ساده‌انگاری و انجام واکسیناسیون عمومی می‌تواند در روزها و ماه‌های آتی شرایط عبور از کرونا را فراهم آورد.