به گزارش خوزپرس، این نمایشگاه که با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برگزار شده است، از ۱۴ تا ۱۷ آذرماه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ هر شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داریم بعد از رفع کامل تحریم ها، شرایط صنایع تولیدی و صنعتی ما نیز متاثر از وضع مناسب پیش آمده، به شرایط بهتری دست پیدا کنند و شاهد رونق فعالیت های آنها باشیم.

غلامرضا سلیمانی افزود: طبق اعلام مسئولان استان خوزستان، امسال تعداد شرکت کنندگان و غرفه های این نمایشگاه نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده و این موضوع نوید توسعه فعالیت های شرکت های تولیدی و صنعتی در خوزستان را می دهد به خصوص اینکه امسال، کیفیت حضور شرکت ها نیز بهتر از سال قبل است.

وی عنوان کرد: استان خوزستان، جایگاه مناسبی در عرصه های مختلف تولیدی و صنعتی دارد و انتظار ما از واحدهای فعال در این استان این است که به سمت فعالیت های نوآورانه و خلاق محور حرکت کنند تا شاهد توسعه فعالیت های این شرکت ها و کاهش رقم بیکاری در این استان باشیم.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بیان کرد: حرکت های خلاقانه در نهایت ضصمن رونق بخشیدن به بازار، باعث کاهش قیمت ها و رقابتی شدن نرخ ها می شود.

سلیمانی افزود: البته واحدهای تولیدی و صنعتی ما به حمایت بیشتر از سوی مسئولان نیاز دارند و ما انتظار دارم مسئولان در تصمیم گیری های خود حتما واحدهای تولیدی و صنعتی را مدنظر قرار دهند و بسترهای لازم برای توسعه و رونق آنها را فراهم کنند.