به گزارش خوزپرس اهواز؛ متاسفانه به رغم تلاش نیروهای فوریت های پزشکی شهرستان گتوند و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و کادر درمان بیمارستان کارون گتوند و گلستان اهواز ، به دلیل شدت جراحات وارده دار فانی را وداع گفت و خانواده و جامعه ورزش را در غم و اندوه فرو برد.

شهرام طلاوری رییس کمیته ورزش‌های هوایی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: زنده یاد محمدزاده خلبان حرفه ای پاراگلایدینگ با سطح پروازی اینترمدیت بوده و از تجربه ساعت پرواز بالا و مهارت لازم متناسب با زمان پرواز برخوردار بود.

طلاوری افزود: زمان و شرایط پروازی هم با توجه به نیاز سطح خلبانان،مسافت به شرایط ترمیک و استفاده از نیروهای بالابرنده جهت انجام تمرینات و پروازهای کراس کانتری و مسافت مناسب بوده و زنده یاد خلبان مهدی محمدزاده دوره های لازم پروازهای مسافت فرا منطقه ای و همچنین دوره های ایمنی در پرواز ( siv ) را با موفقیت طی کرده بوده اند.

به هر حال سوانح و حوادث پروازی جزء لاینفک ورزشهای هوایی می باشد و در هر سطح مهارت و با بهترین و به روز ترین تجهیزات پروازی و استاندارد ، اتفاقات به هر دلیل در کمین خلبانان عزیز می باشد و علیرغم مهارت مرحوم محمدزاده در استفاده از چتر رزرو کمکی در این حادثه ، متاسفانه این اتفاق غم انگیز رغم خورد .

طلاوری در پایان گفت: گزارش تکمیلی حادثه کارشناسی تخصصی و فنی ظرف روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

مجددا این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، بازماندگان، دوستان و جامعه پروازی تسلیت عرض می‌کن و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت ، آمرزش ، و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.