به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزپرس، صبح امروز(یکشنبه)با حضور فرماندار مسجد سلیمان و جمعی از مدیران ادارات،چهلمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام گفت:با توجه به بررسی اخیر و اعلام ستاد کرونا استان خوزستان،مسجدسلیمان در وضعیت قرمز قرار گرفته است و هرگونه جشن و مراسم عزا در شهرستان مطلقا ممنوع است و کنترل مبادی ورودی و خروجی تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد:اماکن گردشگری و تفریحی باید تعطیل شوند و همچنین امسال در شهرستان مسجدسلیمان سیزده نداریم و کلیه مبادی مناطق گردشگری از جمله چم آسیاب،تلبزان،تمبی و…. مسدود خواهند شد.

پاکدل اضافه کرد: تعطیلی بازار جمعه و آرامستان ها همچنان ادامه دارد و نظارت بر اصناف باید تشدید و با متخلفین برخورد شود،همچنین ایجاد تجمعات توسط داوطلبین انتخابات شورای اسلامی در مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان ممنوع است و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در پایان گفت: در برخورد با مطب های پزشکی هیچ مماشاتی نخواهد شد و با آن ها برخود می شود و از فردا کلیه مشاغل ۲و ۳و ۴ تعطیل خواهند بود و اصناف متخلف پلمپ می شوند.