فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: طی ۸۰۶ بازرسی که از هفته گذشته تاکنون در سطح اندیمشک توسط بازرسان این اداره انجام شده است.
وی افزود: ۱۴ واحد صنفی شامل صنوف مختلف که تذکرات ارائه شده بهداشت مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را نادیده گرفته بودند پلمپ شدند.
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: ضمن پلمب واحدهای متخلف بهداشتی در اندیمشک ز ادامه فعالیت آنان نیز جلوگیری به عمل آمد و واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود:بازرسان واحد بهداشت و درمان از هفته گذشته تاکنون به ۱۵۳ واحد صنفی تذکر و اخطار جهت رعایت پروتکل های بهداشتی دادند.
کاظمی ادامه داد: ۱۵ واحد صنفی نیز به علت نادیده گرفتن تذکرات داده شده در روزهای گذشته و رفع نکردن نواقص ابلاغ شده جریمه شدند و پرونده آن‌ها برای بررسی به تعزیرات فرستاده شد.
وی گفت: سلامت شهروندان در اولویت برنامه این اداره است و به علت شرایط حساس شهرستان بازرسان و ماموران اندیمشک به صورت مستمر از واحد های صنفی بازدید می کنند.
کاظمی عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف، بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با متخلفان برابر قانون رفتار می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک در پایان عنوان کرد: این واحدها پس از طی مراحل قانونی و رفع نواقص بهداشتی نسبت به فک پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.