به گزارش خوزپرس، سردار حسین سلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به تردد آرام و روان زائران در مرز چذابه، افزود: امید است بازگشت زائران به وطن با همین آرامش و نظم صورت گیرد، تا مشکلی پیش نیاید.

سلامی با اشاره به استقبال مردمی از پیاده‌روی اربعین ادامه داد: هر سال شاهد یک جوشش متفاوت هستیم و شور و استقبال را در مردم به وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: تلاش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برقراری نظم و امنیت همایش اربعین بسیار موثر است و دستگاه‌های اجرایی نیز در کنار نیروهای امنیتی در این ایام نظم خوبی در پایانه‌های مرزی ایجاد کرده‌اند به گونه‌ای که در ایام اربعین سال جاری، شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: برقراری این نظم در مرزها، محصول تلاش همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در حوزه‌های خدماتی، امدادی، امنیتی، انتظامی و حمل و نقل بوده است.

وی افزود: همایش اربعین نشان‌دهنده عشق و وفاداری مردم به امام حسین (ع) و آرمان‌های ایشان است. مردم با این شور و اشتیاق نشان می‌دهند اهداف امام حسین (ع) برای حفظ اسلام، در قلب و دل آنان جا دارد.

سلامی تصریح کرد: مردم با همه وجود و سرمایه‌های مادی و معنوی خود از اهداف امام حسین (ع) حمایت و پاسداری می‌کنند.

به گزارش خوزپرس، جانشین فرمانده کل سپاه همچنین با برخی زائران اربعین که در مرز چذابه حضور داشتند، گفت‌وگو و از خدمات‌رسانی موکب‌های مستقر در این مرز تقدیر کرد.