فریدون کاظمی در گفتگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: از آن جایی که کنترل ورود و خروج مسافران از لحاظ وجود علائم بیماری کرونا نقش مهمی در کنترل بیماری دارد و شهرستان اندیمشک مهم ترین گذرگاه ورودی استان به شمار می‌رود سلامت کلیه افراد وارد شده به استان در مبدا و گلوگاه ورود به استان به دقت بررسی می‌شود.

وی افزود: استقرار سه اکیپ در پلیس راه اندیمشک خرم آباد، ایستگاه راه‌آهن اندیمشک و ترمینال بزرگ اندیمشک برنامه‌ریزی شده و مستقر هستند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک ادامه داد: این تیم های شناسایی شامل تیم رهگیری مرکز بهداشت و به همکاری نیروهای بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر هستند.

وی عنوان کرد: این اکیپ‌ها بر روی مسافران و افراد در حال تردد در مسیرهای مواصلاتی مزبور، تست کرونا و معاینات اولیه وتب سنجی را انجام می‌دهند.

کاظمی افزود: افرادی که تست کرونای آنان مثبت تشخیص داده شود به شهرستان محل اقامت خود بازگردانده می شوند و یا درصورت تمایل درنقاهتگاه شهرستان نگهداری وتحت نظر قرار داده خواهند شد.

 

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک تصریح کرد: بیماران علامت دار و یا بدحال نیز به بیمارستان امام علی شهرستان اندیمشک ارجاع داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، ورود مهمانان نوروزی به اندیمشک به دلیل زنجیره انتقال ویروس کرونا برای حفظ سلامت جامعه بر اساس مصوبه ستاد کرونا ممنوع است.