فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس از اندیمشک اظهار کرد: فعالیت تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند همکاری بین بخشی است.

وی افزود: با کمک فرماندار در این خصوص کار به خوبی پیش می‌رود.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک تصریح کرد: این فعالیت‌ها و افزایش تست‌ها به قطع زنجیره کرونا کمک شایانی می‌کند و در روزهای آینده عملکرد طرح شهید سلیمانی در اندیمشک افزایش خواهد یافت.

وی خواستار همکاری شهروندان با پزشک و کارشناس‌های بهداشتی که به درب منازل برای آموزش و پیشگیری از بیماری کرونا و یا انجام تست از اطرافیان خانواده فرد بیمار و یا کرونا مثبت شد.

کاظمی بیان کرد: فردی که به بیماری کرونا مبتلا شده و در منزل قرنطینه خانگی را سپری می‌کند، مراقبان سلامت مرکز بهداشت وظیفه دارند در ۱۴ روز حداقل ۶ بار از بیمار عیادت کنند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک افزود: مراقبان سلامت در صورت نیاز به خدمات حمایتی و تغذیه‌ای کمک‌های لازم را در دسترس فرد بیمار قرار می‌دهند.

وی گفت: در ادامه بیماریابی فرد مبتلا به کرونا حداقل ۱۰ نفر نیز از اطرافیان فرد بیمار باید در منزل تست کرونا انجام دهند.

کاظمی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای قطع زنجیره کرونا ویروس، عنوان کرد: از تمام تماس‌های شغلی فرد بیمار نیز تست کرونا گرفته خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: از همشهریان خواهش می‌شود که بیماری کرونا را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمع‌ها که یکی از اصلی‌ترین عوامل انتشار ویروس کرونا محسوب می‌شود، جدا اجتناب کنند.