به گزارش خوزپرس،قاسم قدرتی، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترددها در پایانه‌های مرزی خوزستان زائران اربعین حسینی از آوردن خودروهای خود به نزدیکی پایانه‌های مرزی خوزستان اجتناب کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه بسیاری از زائران نیز در حال بازگشت از کربلا هستند، زائران خودروهای خود را به گونه ای پارک کنند که امکان خروج خودروهای دیگران وجود داشته باشد.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: ۱۶۰ تیم گشت پلیس‌راه خوزستان به منظور کاهش تصادفات و ترافیک در دو مسیر پایانه مرزی چذابه و شلمچه مستقر شدند.

وی عنوان کرد: مسیرهای پایانه‌های مرزی خوزستان متناسب با ازدحام جمعیت نیست و باید زائران اربعین حسینی تحمل خود را برای عبور از پایانه‌های مرزی این استان بالا برده و با مسئولان انتظامی همکاری کنند.

قدرتی اظهار داشت: روز گذشته نسبت به روز پنجشنبه در مرز چذابه ۴۲ درصد و در پایانه مرزی شلمچه ۴۷ درصد افزایش تردد خودرویی داشته ایم که با برنامه‌ریزی دقیق پلیس راهور خوزستان گره‌های ترافیکی باز شد.

وی افزود: با نزدیکی به اربعین حسینی علاوه بر مسیر رفت، مسیر برگشت نیز پرازدحام می‌شود و باید زائران همکاری خوبی را با مسئولان انتظامی داشته باشند و به توصیه آنان عمل کنند.

انتهای پیام/