به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک، کریم ملک خدایی عصر امروز ۲۰ بهمن ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در اندیمشک اظهار کرد: دهه فجر برای ملت‌های آزاده نوید استقلال، آزادی و رهایی از چنگال استکبار و خودکفایی کشور در زمینه‌های گوناگون است.

وی، ارتقای خدمات و جلب رضایت شهروندان را ضروری دانست و گفت: انجام طرح‌های جهادی برای ارتقای خدمات و رضایت شهروندان نمود مدیریت جهادی را در جامعه نمایان خواهد ساخت.

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در اندیمشک افزود: کلیه امکانات برای ارتقای خدمات آبفا در اندیمشک بسیج شد.

ملک خدایی توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از اولویت‌های آب‌ و فاضلاب اندیمشک دانست و بیان کرد: از ابتدای سال بیش از ۴ هزار ۵۸۸ دستور کار در حوزه آب‌ و فاضلاب در اندیمشک اجرا شده است.

او اضافه کرد: یک هزار و ۳۶۳ شکستگی شبکه به معابر شهری اندیمشک با تلاش نیروهای بهره‌برداری شبکه آب‌ و فاضلاب اندیمشک رفع شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تصریح کرد: به زودی شاهد طرح‌های مختلف در مناطق شهری و روستایی در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه آبفا خواهیم شد.

ملک خدایی در ادامه با انتقاد از اشتراک های غیر مجاز در شبکه انتقال آب گفت: استفاده از اشتراک غیر مجاز آب مشکلاتی را در ارایه کمیت خدمات ایجاد می‌کند.

او افزود: به مناسبت دهه فجر کلیه جرایم ناشی از انشعاب غیر مجاز در صورت ارایه درخواست اشتراک تا پایان بهمن‌ماه جاری بخشیده می‌شود.

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در پایان با بیان اینکه شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است بیان کرد: سه ماه پیش در اندیمشک ۸۰۰ شکستگی وجود داشتیم که توانستیم آنها را طی این مدت به ۱۰۰ شکستگی برسانیم و رضایت نسبی شهروندان را در این زمینه به دست آوریم.

لازم به ذکر است، در این نشست  پس از ارائه عملکرد معاونین آبفا اندیمشک از اصحاب رسانه تجلیل و به عنوان بزرگداشت مقام مادر از بانوان شاغل در اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نیز تجلیل شد.