به گزارش خوزپرس از اهواز، امروز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رئیس هیات بوکس خوزستان جناب مهندس رنگنه به اتفاق داور بین المللی استاد جعفری و داور ملی جناب صفاران در شوشتر حضور یافتند و ضمن دیدار از خانه بوکس شوشتر، در اداره ورزش و جوانان شوشتر نشستی با پیشکسوتان و مربیان بوکش شوشتر داشتند نخست دکتر حاتمی نیا ضمن تبریک و گرامی داشت دهه فجر و خیر مقدم و خوش آمد گویی، گزارشی از عملکرد هیات بوکس شوشتر و تلاش مربیان زحمتکش بوکس ارائه دادند.

سپس جناب مهندس زنگنه رییس هیات بوکس استان خوزستان با گرامی داشت دهه مبارک فجر، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام گرفته در خصوص بوکس شوشتر و انتظارات پیش رو نکات قابل توجهی را ارایه دادند. همچنین استاد جعفری و استاد صفاران در مورد بوکس و آینده آن در شوشتر توصیه های مهمی نمودند.

ضمنا از همکاری و حمایت همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر طی ادوار گذشته و جناب مهندس شیخی و همکاران تقدیر و تشکر به عمل آمد و در پایان حکم ریاست هیات بوکس شهرستان شوشتر به جناب دکتر حاتمی نیا و کارت مربیگری بوکس آقایان مجتبی نظری و یونس نادعلی زاده به آنها تحویل داده شد.

دیگر اعضای هیات بوکس و مربیان حاظر در جلسه آقایان یونس حسنکی، علی نصیری، هدایت رضایی، حمید ستایشفر، یونس نادعلی زاده، مسعود رحیمی منجزی.