به گزارش خوزپرس از اهواز، سهراب گیلانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت نامه ایران به آژانس درباره برنامه توسعه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی، گفت: متاسفانه غربی ها دارای استاندارد دوگانه نسبت به مسائل حقوق بشری و همچنین مسائلی مانند برنامه هسته ای دارند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مطابق قوانین بین المللی و تحت نظارت بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت می کند تا از فواید صلح آمیز این نعمت الهی بهره ببرد اما از سوی کشورهای غربی مورد تحریم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این مهم در حالی است که رژیم صیهونیستی در خاورمیانه دارای کلاهک هسته ای است و در این میان عضو معاهده عدم اشاعه سلاح های هسته‌ای موسوم به ان.پی.تی نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با توجه به موارد یاد شده، سازمان های بین المللی مرتبط در این زمینه مانند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اقدامی در راستای محدودسازی فعالیت های هسته‌ای رژیم صهیونیستی نمی کند که جای تامل دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا نامه کشورمان به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می تواند سبب ایفای مسئولیت جدی آژانس در رسیدگی به نگرانی منطقه‌ای و بین‌المللی نسبت به پیامدهای منفی برنامه توسعه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی باشد./