به گزارش خوزپرس از اهواز، سهراب گیلانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و فعالین اجتماعی، اظهار کرد: توسعه و تقویت شهرستان های شوشتر و گتوند در راستای صنعتی شدن این دو شهر در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در شرکت کشت و صنعت امام و شرکت ام دی اف، افزایش ۲۰۰ درصد و با همکاری شرکت‌های جانبی دیگر خواهیم داشت.

گیلانی در خصوص شرکت کاغذسازی بیان کرد: این شرکت بعد از ۲۳ سال بازگشایی شد که کارهای لازم و تعمیرات برای آن در حال انجام است که در چهار ماه آینده تمام و بیش از ۱۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: همچنین در پادگان شهید باغبانی که تبدیل به یک صنعت کشاورزی شده و در حال اتمام است، نزدیک به ۱۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه کارخانه تایر گتوند گفت: مذاکراتی با کشور چین در حال انجام است و توافقاتی نیز صورت گرفته شد که اگر بتوانیم کارخانه تایر را راه‌اندازی کنیم، بالغ‌بر دو هزار نفر در این کارخانه شاغل خواهد شد که به عنوان یک انقلاب صنعتی انجام خواهد شد و یک خدمت بزرگ برای منطقه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای بیمارستان ۲۰۰ تخت و خوابی خاتم الانبیا شهرستان شوشتر اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد به پیمانکار داده شد تا کارها با سرعت بخشی بیشتری انجام شود.

گیلانی در خصوص جدا سازی بخش درمان گتوند از شهرستان دزفول، بیان کرد: جدا سازی بخش درمان شهرستان گتوند برای توسعه درمان این شهر ضروری بود که بازدیدهای میدانی در چند وقت اخیر و تصمیمات متعددی در این خصوص لحاظ شده است.