به گزارش خوزپرس از شوشتر، جلسه شورای شهر شوشتر امروز با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد.
دکتر اردشیر زنگنه با اشاره به لوایح شهرداری و پیگیری دو نامه شهرداری به شورای شهر اظهار داشت: پس از گزارش فعالین اجتماعی بنده به عنوان رئیس شورا با ارسال نامه ای از قرارداد این پیمانکار در پارک بعثت پاسخگویی شهرداری را خواستار شدم تا این موضوع در صحن علنی شورا بررسی شود.

وی افزود:قلع و قم کردن درختان پارک توسط پیمانکار در دستور کار شورای شهر شوشتر قرار گرفت.

زنگنه تصریح کرد: همه اعضای شورای خواستار برخورد قانونی با این پیمانکار با توجه به قرارداد منعقد شده شده اند و شهرداری شوشتر باید با قاطعیت برخورد کند.

رئیس شورای شهر شوشتر بیان کرد: گزارش های مردمی از شورا و ارسال نامه شهردار مبنی بر عدم پرداخت تعهدات سرمایه گذار در فروشگاه رفاه در صحن علنی شورا مطرح شد.

وی گفت: اعضای شورای شهر به اتفاق پیگیر بررسی این سرمایه گذار در پرداخت مطالبات خود شد و کمیسیون های تخصصی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس شورای شهر شوشتر خاطر نشان کرد: بنده به عنوان رئیس شورای شهر شوشتر برنامه مدونی برای شفاف سازی و نظارت بر امور شهرداری را دارم و تمام اعضای شورای شهر نیز خواستار این نظارت دقیق هستند.

زنگنه تصریح کرد: سه لایحه در جلسه امروز شورای شهر با رای اکثریت اعضای شورای شهر تصویب شد.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای شهر به اتفاق نظر به موضوع مخالفت با قلع و قم کردن درختان در پارک بعثت بیان کردند: در قرارداد اجاره پارک بعثت به پیمانکار هیچ گونه بندی برای قلع و قم درختان وجود نداشته و بدون اجازه کتبی از شهرداری اقدام به ساز و ساخت نموده است که شهرداری باید با قاطعیت به این موضوع ورود کند.

لازم به ذکر است در جمع بندی جلسه شورا تخلفات گسترده پیمانکار و اتفاق نظر شورا بر اعمال قانون و فسخ قرارداد نیز در دستور کار قرار گرفته شد.
*به گزارش خوزپرس از شوشتر، طبق گزارش ارائه شده شهرداری در شورای شهر؛ سرمایه گذار فروشگاه رفاه از مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان رهن و پیش پرداخت ۲۷۴ میلیون پرداخت کرده است و مبلغ ۲۲۶ میلیون تومان علی الرغم اخطاریه های شهرداری پرداخت نکرده است که طبق گفته اعضای شورای شهر، شهرداری باید با قاطعیت و‌به صورت شفاف به این موضوع نیز ورود کند.*