به گزارش خوزپرس از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور مدیریت بیماری و کنترل شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی در ورود و خروج خودروها از مبداء و به مقصد خوزستان اعمال می‌شود.

وی افزود: در این راستا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۲ آبان‌ماه) تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۶ آبان‌ماه) از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به خوزستان جلوگیری می‌شود. در این مدت، خودروهای با پلاک‌های بومی نیز اجازه خروج از استان خوزستان را ندارند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: این محدودیت ورود برای خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی، شامل شهرهای استان و پلاک‌های هر شهر نیز می‌شود.

وی افزود: در صورتی که راننده خودرو به این موضوع توجه نکند و اصرار بر تردد داشته باشد، قطعا جریمه حدود ۵۴۰ هزار تومانی برای وی اعمال خواهد شد.

دولتشاهی بیان کرد: اکنون دیگر بحث ارشاد مطرح نیست و در صورت مشاهده خودروی غیربومی در یک شهر، قطعا جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد. ما از ماه‌ها قبل اعلام کردیم که در شرایط شیوع کرونا، در صورتی که فردی ساکن یک شهر باشد و خودروی با پلاک غیربومی داشته باشد باید پلاک خودرو را تغییر بدهد بنابراین اگر این افراد جریمه شوند مشکل ما نیست زیرا حتی اگر ما جریمه نکنیم دوربین‌های مداربسته این خودروها را جریمه می‌کنند.