دکتر اردشیر زنگنه در گفت و‌گوبا خبرنگار خوزپرس در اهواز با اشاره به گرامیداشت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تسلیت به دوستداران آن امام همام اظهار داشت: درب شورای شهر شوشتر روزانه برای مردم باز است، پاسخگویی و پیگیری مشکلات از مهمترین اولویت های ما در مجموعه شورای شهر است.

وی افزود: خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات مردم از اولویت های مهم و‌اساسی شورای پنجم در شوشتر است و من افتخارم خدمت به مردم و توجه ویژه به مناطق محروم است.

رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به مهمترین وظایف شورای شهر بیان کرد: اگر بخواهیم از لحاظ قانونی وظایف شورا برشماریم در قانون ۳۴ وظیفه قانونی برای شوراهای شهر در نظر گرفته شده است و به صورت کل این قانون‌ها وظایف شورا در نظر گرفته می‌شود و وظیفه اصلی شوراهای شهر عمل کردن به این قوانین است، ولی در عین حال شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نظام هستند و واسطه بین مردم و دولت می باشند و رسیدگی به امورات مردم از وظایف اصلی شوراهاست و‌شورای پنجم‌شوشتر در راستای همین اهداف در خدمت مردم عزیز شوشتر است.

وی با اشاره به پروژه های اجرایی و افتتاح آن در روزهای آتی تصریح کرد: افتتاح رسمی از پل شهید محمدی (پرنیان) و بوستان و سردیس حکیم فردوسی و پارکی که بنام کارمند شریف متوفی شهرداری نامگذاری شده است را طی ایام آتی و به زودی انجام می شود.

رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به دیدار اعضای شورای شهر با فرمانده انتظامی بمناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: در دیداری که ریاست و دیگر نمایندگان شورای شهر به همراه شهردار با فرمانده انتظامی و معاونت ایشان داشتیم از بُعد تامین امنیت ،پیشنهاد موضوع ((نگهبان محله ))و ((بهره گیری از نیروهای سپاه و بسیج برای برقراری بهتر امنیت ))را مطرح کرده و همچنین خواستار مبارزه پیگیرانه تر با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر صنعتی و سنتی شدیم.

زنگنه از زحمات فرماندار جوان شوشتر تشکر و قدردانی کرد و افزود: من جا دارد از مهندس پنبه دانه پور فرماندار جوان و بومی شوشتر و حاج حسن کجباف معاون ایشان تشکر و قدردانی کنم چرا که به عنوان نماینده های عالی دولت در شوشتر تلاش ها و پیگیری های مثمر ثمری انجام داده اند و همیشه حامی شورای شهر بوده و هستند،مهندس پنبه دانه حاصل اعتماد به جوانان بومی در شهر است که با این عملکرد مطلوب در بین همه اقوام مورد توجه و‌جایگاه ویژه ای هستند.

رئیس شورای شهر شوشتر به اقدام قابل تحسین سپاه ناحیه شوشتر برای کشف باند مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بنده به نوبه خودم و از اقدام قابل تحسین نیروی مقاومت بسیج شوشتر به ویژه جناب سرهنگ نیسی برای کشف باند مواد مخدر از سوداگران مرگ تقدیر و تشکر می کنم.