به گزارش خوزپرس از شوشتر، حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر  گفت: روند بهسازی و آسفالت خیابان‌های روستایی بخش شعیبیه این شهرستان با سرعت مطلوبی درحال پیشرفت بوده و هم اکنون عملیات آماده سازی خیابان‌های روستای فارسیه برای آسفالت ریزی هستند.

او با تقدیر از پیگیری‌های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خوزستان افزود: نهضت آسفالت در روستا‌های این بخش به رغم همه موانع و مشکلات آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پنبه دانه پور اعتبار اجرای این پروژه را حدود ۸.۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: اعتبار مذکور در زمینه آسفالت معابر، جوی جدول و پیاده رو سازی هزینه می‌شود و با توجه به اینکه معابر این روستا‌ها در گذشته فاقد آسفالت بودند و در فصل بارندگی مشکلاتی را برای روستاییان ایجاد می‌کرد، با آغاز بارندگی‌های امسال دیگر شاهد مشکلات قبل نخواهیم بود.

فرماندار شوشتر با بیان اینکه در پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر آسفالت بیش از ۹۰ هزار متر مربع از معابر، ۳۲ هزار متر مربع جوی و جدول و ۴۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پروژه در شهرستان از ابتدای سال ۹۹ و علیرغم همه موانع آغاز شده و با پیشرفت ۷۵ درصدی طی ماه‌های آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.