به گزارش خوزپرس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با صداوسیما در خصوص وضعیت کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: در پیک دوم کرونا روز جمعه بیشترین تعداد بیمار در بیمارستان‌های استان ثبت و بستری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمار بستری‌شدگان کرونایی در خوزستان سه رقمی شده است، افزود: همچنین روز جمعه ۱۱۰ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری شده که این تعداد بالاترین آمار بستری بیماران در پیک دوم کرونای استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه میزان فوت بیماران کرونایی در خوزستان تک رقمی است، تأکید کرد: با توجه به تعداد بالای بستری بیماران در خوزستان، در روزهای آینده به طور قطع تعداد مرگ‌ومیر کرونایی در این استان بالاتر خواهد شد.

ابول نژادیان در ادامه تصریح کرد: بعضی از سازمان‌های استان مصوبات ستاد کرونا را اجرا نمی‌کنند چرا که در بازدیدی که از شهرستان اهواز داشتم، چراغ پارک‌ها و بوستان‌ها روشن شده بود و مردم دورهم نشسته بودند و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت نشده بود.

وی در پایان گفت: از همه مردم خوزستان خواهش می‌شود بیش‌از پیش پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهند، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و کمتر در دورهمی‌های خانوادگی شرکت کنند.

به گزارش مهر و بنا به گفته وی، بیشترین مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها کسانی هستند که در نشست‌های دورهمی، خانوادگی، فامیلی و نظایر آن به کرونا مبتلا شده‌اند.