به گزارش خوزپرس از اهواز، محمد حیدری شامگاه جمعه در آئین بهره برداری از شبکه انتقال و توزیع آب شرب پایگاه چهارم شکاری دزفول که با حضور استاندار خوزستان در محل این پایگاه برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت بیش از ۴۳ طرح شاخص در دزفول به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پنج طرح صنعتی نیز آغاز شد.

وی، میزان اشتغال مستقیم طرح های افتتاح شده در دزفول به مناسبت هفته دولت را ۹۰۰ نفر برشمرد و افزود: ۹۰۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح ها اعتبار هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین گفت: در سال ۹۷ در ۱۰ سرفصل بیش از سه هزار میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال بودجه برای شهرستان دزفول جذب شده که در نوع خود کم سابقه بوده، ضمن اینکه این رقم منهای بودجه های ملی است.

حیدری با بیان اینکه از محل بودجه های ملی نیز ۹۳۰ میلیارد ریال برای دزفول در سال گذشته اعتبار اخذ شده است، تصریح کرد: در مجموع بودجه اخذ شده برای حوزه های مختلف در شهرستان دزفول در سال ۹۷ بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: تلاش شده که هیچ وقفه ای در مسیر توسعه شهرستان دزفول پیش نیاید به گونه ای که امروز دزفول به یک کارگاه فعال تبدیل شده است. در حال حاضر در بخش ها و مناطق مختلف شهرستان دزفول فعالیت های متعدد عمرانی اجرا شده و یا در حال اجرا است که این امر نشان از عزم و اراده مسئولان برای توسعه و پیشرفت شهرستان است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول همچنین با تقدیر از بخش خصوصی در راستای ایجاد طرح های متعدد در این شهرستان، گفت: تمام مدیران شهرستان دست به دست هم داده اند تا در راستای اهداف نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید یک انقلاب در زمینه توسعه دزفول به وجود آورند.

حیدری در خصوص افتتاح طرح انتقال و توزیع آب شرب پایگاه چهارم شکاری نیز عنوان کرد: این پایگاه یکی از پایگاه های راهبردی خوزستان است که نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشته است؛ بنابراین در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به ساکنان این پایگاه، طرح آبرسانی پایگاه چهارم شکاری دزفول با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی از پیگیری های انجام شده در راستای رفع مشکلات و توسعه شبکه برق این پایگاه خبر داد و ‌گفت: آنچه در گذشته در این پایگاه انجام شده دچار فرسودگی شده؛ بنابراین هدف ما بهسازی و نوسازی زیرساخت های پایگاه چهارم شکاری دزفول است.

حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر و شهرداری در راستای آسفالت این پایگاه، اضافه کرد: برای رفع مشکلات و دغدغه های ساکنان پایگاه چهارم شکاری دزفول نیازمند اعتبارات و امکانات بیشتری هستیم که تقاضا داریم استانداری در این راستا حمایت های لازم را داشته باشد ضمن اینکه نیروی هوایی نیز در زمینه بهسازی و بهبود امکانات این پایگاه اعلام آمادگی کرده است.