به گزارش خوزپرس از اهواز، غلامرضا شریعتی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد پروژه‌ها به تفکیک ملی ۳۹ پروژه، استانی ۲۲۰ پروژه و و سایر پروژه‌ها ۲۱۰ پروژه است که ۲۳۹ پروژه آن روستایی و ۲۳۰ پروژه دیگر شهری است.
وی میزان اشتغالزایی حاصل از این پروژه‌ها را ۴۸۳۵ نفر برشمرد و افزود: از نظر بیشترین اعتبار هزینه شده از بین دستگاه‌های اجرایی اداره کل بنادر و دریانوردی با ۱۳۱۵۰۰۰میلیون ریال و پس آن شرکت توزیع نیروی برق استان با ۱۰۵۸۶۱۶میلیون ریال و پس از آن شرکت گاز استان با ۴۹۷۱۰۰میلیون ریال قرار دارند.
شریعتی تصریح کرد: از نظر بیشترین تعداد پروژه آماده افتتاح در بین دستگاه‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان با ۱۶۰ پروژه و پس از آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۰۴ پروژه و پس از آن شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با ۵۹ پروژه قرار دارند.
وی عنوان کرد: بیشترین تعداد پروژه آماده افتتاح در بین شهرستان‌های استان به ترتیب شامل شهرستان حمیدیه با ۴۳ پروژه و پس از آن شهرستان آبادان با ۳۸ پروژه و شهرستان اهواز با ۳۵ پروژه می‌شود.
شریعتی افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده در بین شهرستان‌های استان نیز شامل شهرستان بهبهان با ۱۴۹۰۷۹۱میلیون ریال و پس از آن شهرستان شوشتر با ۷۶۴۳۹۵ میلیون ریال و شهرستان مسجدسلیمان با  ۳۷۵۰۸۳ میلیون ریال است.