به گزارش خوزپرس از شوشتر ، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان که با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه ایشان برگزار شد، اظهار کرد: بدحسابی بیمه‌ها در ماه‌های گذشته کوچک‌ترین تاثیری در سطح خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان شوشتر نگذاشته است.
وی دلیل بی‌تأثیری بدحسابی بیمه‌ها بر مراکز درمانی را همدلی پزشکان شوشتر دانست و گفت: همه پزشکان در شهرستان شوشتر آخرین کارانه خود را شهریور ماه سال ۹۷ دریافت کرده‌اند، ولی حاضر نشده‌اند به دلیل عدم دریافت کارانه حتی یک عمل جراحی را تعطیل و سطح خدمات‌دهی خود را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: پزشکان در سطح شهرستان شوشتر بار سنگین درمان و تشخیص را بر عهده‌دارند، همدلی، تخصص و وجدان‌کاری در پزشکان شهرستان شوشتر مثال‌زدنی است.

ابول‌نژادیان عنوان کرد: امروز درباره ارائه خدمات درمانی در شوشتر بحث نمی‌کنیم، آنچه امروز مورد بحث در محافل پزشکی شوشتر است ارتقای سطح خدمات است، زیرا زیربنای خدمات‌دهی باکیفیت در بهداشت و درمان شهرستان شوشتر فراهم‌شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: علوم پزشکی شوشتر در سال‌های گذشته در چه جایگاهی بوده است و الان کجا هستیم، امروز برای ارتقای سطح خدمات تخصصی، به‌کارگیری دستگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در عمل‌های جراحی و مراحل تشخیصی در حال رایزنی هستیم، این اتفاقات تنها به دلیل جهشی است که در بخش بهداشت و درمان شوشتر حاصل‌شده است.