به گزارش خوزپرس از دزفول ، فرمانده انتظامی دزفول ظهر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید پلیس راهور دزفول که با حضور جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سرهنگ تورج کرد علیوند بالغ بر ۶ سال صادقانه و خالصانه در کسوت فرماندهی راهور به مردم دزفول خدمت کرد که این خدمات، شایسته تقدیر است.

سرهنگ روح اله گراوندی با بیان اینکه به عملکرد فرمانده پیشین راهور دزفول نمره ۲۰ خواهم داد، افزود: امیدوار هستیم سرهنگ تدین به عنوان رئیس پلیس جدید راهور نیز ادامه دهنده راه پرتلاش همکار خود باشد.

وی عنوان کرد: مردم دزفول دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و هر آنچه داشته اند در طبق اخلاص گذاشته و وارد میدان شدند، اکنون اگر مشکلی وجود دارد از ناحیه ما مدیران است که باید تلاش کنیم با تمام توان و اراده در مسیر توسعه شهرستان و رفع دغدغه‌ها و مطالبات مردم گام برداریم.

رئیس پلیس پیشین راهور دزفول نیز در این آئین، اظهار کرد: از تمامی مسئولان شهرستان، سازمان‌ها، آموزشگاه‌های رانندگی و بخش‌های مختلفی که در این ۶ سال من را در مسیر خدمت رسانی به مردم و دزفول همراهی و حمایت کردند تقدیر می‌کنم.

سرهنگ تورج کرد علیوند افزود: از سال ۹۲ تاکنون که در سمت رئیس پلیس راهور دزفول فعالیت داشتم هیچگونهافزایش چارتی در این نهاد صورت نگرفت این در حالی است که جمعیت شهرستان از آن زمان تاکنون حدود یکصد هزار نفر افزایش یافته است.

وی، خدمات و اقدامات انجام شده در این ۶ سال خدمت خود را مطلوب عنوان کرد و گفت: به رغم تمام کمبودها در حد توان تلاش کردیم تا دزفول در زمینه کنترل ترافیک و رعایت آئین‌های راهنمایی و رانندگی، ایجاد انضباط شهری، برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی، برخورد با رفتارهای ناهنجار رانندگی و ترافیکی به ویژه موتورسواران و تخلفات حادثه ساز آنان، شناسایی نقاط پرتردد و پرتصادف و حادثه خیز در نقاط مختلف شهرستان و ایجاد تسهیل در امر ترافیک و پیگیری برای رفع وقوع تصادفات کارنامه قابل قبولی در سطح استان داشته باشد.

سرهنگ کردعلیوند در پایان با تقدیر از زحمات تمامی مجموعه نیروی انتظامی شهرستان به ویژه کارکنان راهنمایی و رانندگی دزفول از مردم دزفول نیز به دلیل همکاری با پلیس راهور قدردانی کرد.

سرهنگ محمد تدین رئیس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی دزفول نیز طی سخنان کوتاهی، اظهار کرد: توسعه نظم شهری و ارتقای فرهنگ ترافیک از جمله وظایف اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی است که تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت نیروها و پتانسیل ادارات دخیل در ترافیک شهری این مهم را با کیفیت و دقت هرچه بیشتر دنبال کنیم.

وی همچنین از زحمات سرهنگ کردعلیوند تقدیر کرد و افزود: امیدوار هستم بتوانم با همکاری نیروها و توکل بر خداوند مسیر وی را با تلاش هرچه بیشتر ادامه دهم تا خدمات مطلوبی به شهروندان در حوزه راهنمایی و رانندگی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تورج کردعلیوند از سال ۹۲ تاکنون به عنوان رئیس پلیس راهور دزفول فعالیت داشت.

وی اکنون به سمت رئیس اداره شماره گذاری راهنمایی و رانندگی استان خوزستان منصوب شده است.

مهر