سید حمید پیشنماز در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر درباره مشکلات افت ولتاژ در شهر شرافت اظهار داشت: ما قول دادیم که مشکلات افت ولتاژ چندین ساله برق شهر شرافت را برطرف کنیم که امروز نیز به قول خود عمل کردیم.

وی افزود: سه روزه متوالی هست که ما در بین اهالی محترم و شریف شهر شرافت و با بازدید از محل های دچار مشکل برق مشکل را شناسایی کرده ایم.

رئیس اداره برق شوشتر بیان کرد: امروز جهت رفع مشکلات مشکل افت ولتاژ خیابان های نرگس۱۱، نسترن۹، شقایق۸و۹ و نسترن۳ با کابل کشی و حضور ۳ گروه عملیاتی و بیش از ۷ کارشناس حل و مشکل این خیابان ها برطرف شد.

وی با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی گفت: مشکل این خانه از برق کشی خانگی بود که تیم عملیات اداره برق مشکل این خانه را برطرف کردند و خانواده این کودک با ارسال پیام های متعدد از مدیریت برق و عملیات نیز تقدیر و تشکر کرد، چرا که مهمترین هدف ما خدمت به مردم عزیز است.

رئیس اداره برق شوشتر خاطر نشان کرد: همه تلاش مدیریت و مجموعه پرسنل اداره برق شوشتر بصورت شبانه روز جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان بسیج هستند تا با مدیریت بتوانیم تابستان امسال را سپری کنیم.