به گزارش خوزپرس از شوشتر در سال ٩۶ یک لاین جاده ورودی شهرک شهید نور محمدی مجهزبه روشنایی و جدول کشی(لاین بندی) شد تا مردم این شهرک بتوانند با ایمنی و خیالی آسوده ازاین جاده ترددکنند و ازبروز خطرات احتمالی نظیر تصادفات جاده ای تاحدودی پیشگیری شود چراکه تصادفات زیادی در گذشته این جاده پرتردد صورت گرفته بود.

در روزهای گذشته حد فاصل فلکه شاهد تا پل ورودی به شهرک شهید نورمحمدی توسط شهرداری تاحدودی لکه گیری و اصلاح شد اما شهروندان شهرک شهید نور محمدی با ارسال پیام به این رسانه خواستار توجه بیشتر مسئولان مربوطه به ورودی این شهرک شده اند و از وضعیت جاده ورودی ناراضی بودند.

لاین دوم جاده شهرک شهید نورمحمدی بیش از یک سال است که رها شده و تاکنون هیچ اقدامی عملی برای ساماندهی و تکمیل ورودی این شهرک انجام نشده است.

لازم است مسئولان مربوطه نسبت به تکمیل و ساماندهی ورودی شهرک شهید نورمحمدی به صورت کامل اقدام عملی کنند تا شهروندان این شهرک به سهولت در این مسیر تا شهر شوشتر تردد کنند وازخطرات جدی احتمالی پیش رو جلوگیری شود.

نماینده شوشتر و گتوند در یک تیتر تبلیغاتی عنوان کرده است که روشنایی جاده شهرک نور محمدی بعد از ۳۰ سال روشن شد، نماینده محترم مردم شوشتر و گتوند در چهار سال گذشته آرزوی مردم شهرک نور محمدی را از ۳۰سال به ۳۴ سال تبدیل کردید و باید یادآور باشیم که انجام کار و خدمت به مردم وظیفه ذاتی مسئولان است و شما به عنوان نماینده و وکیل مردم نیز باید خدمتگزار مردم باشید و بعد از گذشت ۴ سال  هنوز هم هیچ اقدام عملی برای این جاده وروردی انجام نشده است.

متن درج شده نماینده شوشتر و گتوند درباره روشنایی جاده شهرک نورمحمدی به شرح ذیل است:

جاده شهرک نور محمدی (گلاک) با تلاش جهادی بعد از ۳۰ سال در ۶۰ روز روشنایی کامل گرفت

آیین افتتاح پروژه روشنایی جاده شهرک نورمحمدی (گلالک) با حضور نماینده مردم و فرماندار محترم و برخی مدیران و اهالی شریف شهرک برگزار شد .

این پروژه که جزء صد پروژه نماینده مردم بشمار میرود یکی از خطرناک ترین جاده های شهرستان بشمار میرفت که با نداشتن روشنایی و ایمن سازی جاده چندین نفر از عزیزان جان خود را در آن از دست دادند .

این پروژه با پیگیری جدی دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به ثمر نشست و آرزوی و درخواست ۳۰ ساله مردم شهرک نور محمدی بود .

فرماندار محترم ، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس اداره برق شوشتر ، اعضای شورای اسلامی و برخی از اهالی این شهرک و اعضای محترم نهاد نماینده از حاضرین در این مراسم بودند .

جا دارد از رئیس اداره برق شهرستان ، اداره راه و شهرسازی ، اداره راه و ترابری ، شورای شهرک نور محمدی و تمام کسانی که در این خصوص پیش قدم بودند تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم .