به گزارش خوزپرس از اهواز، پس از گلایه های فراوان شهروندان شوشتر از قیمت هفت هزار تومانی شکر در بازار شهرستان، شوشترنامه در مصاحبه ای اختصاصی با مدیر عامل کشت و صنعت کارون درباره رفع مشکل قیمت شکر در بازار شهرستان میزان توزیع در این زمینه را جویا شد.

عبدالمجید میرزاپور در این گفت و گوی اختصاصی با خوزپرس در اظهار کرد: در شهرستان شوشتر بین دو عامل توزیع به نام های «یاحقی» و «سعدی» از ابتدای سال(از ۱۴ فروردین ماه تا ۲۴ اردیبهشت ماه) تاکنون کشت و صنعت کارون ۲۰۵ تن شکر توزیع کرده است.

مدیر عامل کشت و صنعت کارون افزود: در سه نوبت به ترتیب ۳۰، ۱۰ و ۳۰ تن شکر(جمعا ۷۰ تن) به عامل توزیع «یاحقی» و ۱۳۵تن نیز به عامل توزیع «سعدی» شکر اختصاص یافته که با قیمت دولتی تعیین شده تحویل شده است.

وی خاطر نشان کرد: این توزیع به خاطر آن انجام می شود که مردم شوشتر از مجاورت با این شرکت انتفاع داشته باشند، همانگونه که این شرکت به دلیل برداشت محصول برای مردم معضلاتی ایجاد می کند، از قیمت مناسب محصول نیز بهره مند شوند.

میرزاپور تاکید کرد: به منظور حمایت از شرکت های مجاور شهرستان تاکنون ۱۶۵ تن شکر به *شرکت «نخل بستان»* (تقریبا به صورت متناوب و یک روز در میان ۱۵ تن)و به صورت متناوب یک روز در میان ۱۰ تن به شرکت *«آذین شوشتر»* شکر اختصاص داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: معتقدیم این روند برای حمایت از مردم شوشتر باید ادامه داشته باشد و با رغبت این مهم را ادامه می دهیم.