وحید زمانی در گفتگو با خوزپرس در مسجد سلیمان اظهار داشت:مسجدسلیمان که در روزگاری نه چندان دور از امکانات بسیاری برخوردار بود و بواسطه داشتن این خدمات لقب اولین ها را از آن خود کرد امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارد و لازم است برای رفع معضلات این شهر گام های اساسی برداشته شود.

وی افزود:مطمئنا برای رفع بسیاری از مشکلات نیازمند لابی گیری در سطح کشور هستیم و این وظیفه سنگین بر عهده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی قرار دارد که نگاهی منصفانه به ما میگوید تاکنون گام های بزرگی در این بخش برداشته شده است.

زمانی تصریح کرد:ما حق نداریم در قامت وکیل مردم و با پوشش خیرخواهی، خدمات مسئولین ارشد را زیر سوال ببریم و با ایجاد حاشیه خودمان را در کانون توجهات قرار دهیم تا به مقاصد سیاسی خودمان دست یابیم.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت:شورای شهر مسجدسلیمان از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده میکند و معتقد است رفع معضلات در گرو همگرایی و همصدایی است نه ایجاد حاشیه.

وی با تقدیر از تلاش های نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان گفت:بعنوان وکیل مردم لازم میدانم از تلاش های مسئولین شهرستان بویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم روند خدمات رسانی به مردم عزیز مسجدسلیمان شتاب بیشتری بگیرد.