به گزارش خوزپرس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان عبدالرضا رحمانی فضلی در استانداری بیان کرد: شب گذشته سیلاب از یکی از کانال های انتقال آب رودخانه کرخه که از حاشیه شهر اهواز عبور می کرد به برخی معابر حاشیه ای این شهر سرایت کرد که بلافاصله دستگاه‌های اجرایی و امدادی نسبت به رفع مشکل وارد عمل شدند و در حال حاضر وضعیت به طور کامل در کنترل می باشد.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه بحران در در برخی از مناطق استان خوزستان که دچار سیلاب هستند به طور کامل از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال کنترل و مدیریت می باشد افزود: بر اساس گزارشهای دریافتی امروز از برخی مناطق استان خوزستان، شاهد کاهش سیلاب هستیم و انشاالله تا امشب مشکل حاشیه شهر اهواز نیز مرتفع خواهد شد.
‘عبدالرضا رحمانی فضلی’ وزیرکشور امروز دوشنبه برای دومین بار در جریان جاری شدن سیلاب اخیر برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده به اهواز سفر کرده است.
گفتنی است در سیلاب اخیر در استان ۴۷ اردوگاه اسکان سیل زدگان در استان برپا شده است که بیش از ۳۰ هزار نفر سیل زده در این اردوگاه ها مستقر شده اند. درپی این سیلاب تا کنون دستور تخلیه ۲۱۰روستا و ۶ شهر استان صادر شده است.