به گزارش خبرنگار خوزپرس، دو روز از اتفاقات تلخ می‌گذرد و در ساعات اولیه پس از چند ساعت شانتاژ رسانه‌ای فضای شهری شهرستان‌های دزفول و اندیمشک را به صحنه‌های دلخراش تبدیل و عده‌ای خاص با هدف سیاسی بر طبل تفرقه کوباند و از روزها قبل با فضاسازی و دوستی خاله خرسِ اتحاد دو شهرستان و همسایه دیرین را نشانه و اسباب آشوب را به‌پا کردند.
این افراد حرمت قلم را شکسته، حق همسایه را نادیده و کشاندن شهروندان به خیابان کشته برجای گذاشته و ساعت دوستی و برادری را در آغازین دقایق سال کام شهروندان و خانواده‌های مظلوم را تلخ کردند و به‌جای احترام بهرسم وحدت و برادری که در پهنه جغرافیای دو یار دیرین و همسایه طنین انداز است به ایجاد نفاق پرداختند.
متاسفانه برخی رسانه‌های همسو با دشمنان وحدت و هم‌بستگی را نشانه رفتند و امروز لزوم ساماندهی فضای مجازی و پاسداری از حرمت قلم برای پیشگیری از اتفاقات تلخ در آینده نیاز امروز و تضمین‌کننده پیشگیری از اتفاقات تلخ در آینده خواهد بود.
خبرنگاران و اصحاب قلم باید مرز خویش را با سودجویان مجازی جدا کرده و به عنوان پاسداران قلم و با تاکید بر برداری احد اخوت دو شهرستان را بیش از گذشته تقویت کنند، چرا که تبل تفرقه و نفاق سهم مهلک جامعه و عامل سکون، تخریب و مانع آرامش و توسعه خواهد بود.