به گزارش خوزپرس از اهواز، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شوشتر از آمادگی ۲۱ مدرسه در شوشتر برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد.

ستار کفاشیان بیان کرد: ستاد منطقه‌ای این شهرستان هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را برای اقامت مسافران نوروزی انجام می‌دهد و حدود ۲۱مدرسه با ظرفیت ۲۱۲ کلاس در سطح شهرستان شوشتر پذیرای اسکان مسافران خواهد بود.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در این ایام برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی افزود: این نیروها در بخش‌های ستادی، اجرایی و خدماتی بکار گرفته می‌شوند و جلسات توجیه سرایداران و عوامل اجرایی‌ در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تا قبل از عید چندین جلسه توجیهی برای نیروهای اجرایی خواهیم داشت. در ایامی که مسافران نوروزی اسکان داده می‌شوند، تیم‌های ارزیابی و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز به نحوه پذیرش و اسکان و نوع ارائه خدمات نظارت کامل خواهند داشت.

وی گفت: برای تعطیلات ایام نوروز آدرس و شماره تماس ستاد اسکان آموزش و پرورش شوشتر و مدارس را درتمامی نفاط شهرستان نصب می کنبم و یک مرکز رفاهی نیز در این ایام به مسافران خدمات ارائه خواهد داد. تعدادی بروشور و کروکی هم آماده شده که انشاالله توسط کارشناسان فعال در حوزه روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش در ایام نوروز بین مسافران توزیع خواهد شد.