به گزارش خبرنگار خوزپرس، کرم صرفه‌جو صبح امروز در جلسه تنظیم بازار در ساختمان فرمانداری اظهار کرد: کشیک ادارات و واحدهای صنفی در روزهای پایان سال تشکیل شود.
وی با تاکید بر اینکه در توزیع عادلانه نسبت به جذب بیشتر برای توزیع مرغ و گوشت اقدام شود، افزود: در زمینه تامین مرغ و گوشت عرضه انجام شده ولی کافی نبوده و باید نسبت به تامین نیاز شهروندان در حوزه گوشت و مرغ اقدام عاجل انجام گیرد.
معاون فرماندار اندیمشک سهمیه مرغ و گوشت شهرستان را مکفی ندانست و تصریح کرد: باید نسبت به تامین گوشت، مرغ و میوه با برنامه‌ریزی دقیق در توزیع رضایت شهروندان را فراهم آورد و ملاک عمل را رضایت‌مندی شهروندان از اقدام‌های انجام شده نام برد.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های شهروندان اوضاع ظاهری بازار بوده که انتظار می‌رود شهرداری اجازه بی‌نظمی و سدمعبر واحدهای صنفی و دست‌فروشان در بازار شهرستان را ندهید.
معاون فرماندار اندیمشک گفت: ۵۰ تن برنج و ۵۰ تن شکر برای تامین نیاز شهروندان موجود بوده و روزانه با توجه به نیاز شهروندان یک‌ونیم تن شکر و برنج با نرخ موصب در روز در واحدهای مشخص عرضه و توزیع می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم کشیک در واحدهای صنفی با توجه به افزایش حجم سفر به شهرستان، تصریح کرد: پنچرگیران، نانوایان، تعمیرکاران به صورت شبانه‌روزی کشیک‌هایی تعین خواهد شد.
میوه شب عید توزیع می‌شود
همچنین خشایار حسینی فر عنوان کرد: برای تنظیم بازار هم‌چون روال سال‌های گذشته و با هدف تامین  میوه شب عید و کنترل بازار میوه شب عید با نرخ مصوب میوه شب عید عرضه می‌شود.
وی افزود: ۳۸ تن پرتغال و ۱۸ تن سیب با هدف کنترل بهای میوه شب عید در سال گذشته عرضه و این اقدام امسال نیز در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد.
رئیس تعاون روستایی اندیمشک با اشاره به توزیع ۳۵ تن پرتغال و ۱۸ تن سیب میوه توزیع شده در شب عید سال گذشه، گفت: امسال نیز ۶۸ تن پرتغال و ۲۴ تن سیب با قیمت مصوب توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه میوه شب عید از طریق اتحادیه تعاون روستایی عرضه می‌شود، اظهار کرد: چندین غرفه به عرضه توزیع میوه شب عید خواهند پرداخت و در حوزه نظارت بر توزیع تعاون روستایی، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت هماهنگی لازم انجام شده است.