به گزارش خوزپرس از شوشتر؛ علیرضا معینی ضمن اعلام این خبر گفت: بازارچه کارآفرینی و دست سازه های دانش آموزی در سطح شوشتر صبح امروز یکشنبه ۱۲ اسفندماه با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و با محوریت جشنواره خوارزمی در پارک بعثت افتتاح شد.

 وی توضیح داد: امروز نظاره گر دست سازه ها و دست آوردهایی بودیم که زاییده اندیشه و تفکرات دانش آموزان ۶۱ مدرسه مقطع متوسطه اول شهرستان شوشتر بوده است و در نهایت ایده های برتر این جشنواره جهت شرکت در بازارچه دانش آموزی استان انتخاب خواهند شد.

 معینی خاطرنشان کرد: در ادامه این جشنواره تیم های دانش آموزی آثار،خلاقیت ها و دست سازه های خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند و داوران گروه کار و فناوری نیز به ارزیابی غرفه ها پرداخته و دست سازه ها را مورد بررسی ، تحلیل و داوری قرار دادند.

 مدیرآموزش و پرورش شهرستان شوشتر در پایان ضمن تقدیر از حضور کمایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در این برنامه گفت: صمیمانه مراتب تشکر خود را از بانیان برگزاری این برنامه، همکاران شاغل در مدارس متوسطه اول و کارشناسان سخت کوش آموزش دوره اول متوسطه اعلام می دارم.