به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند در آئین دو سالانه انجمن حامیان طبیعت زاگرس اظهار کرد: نقش محیط‌زیست سالم در نشاط و پویایی جامعه بر کسی پوشیده نیست و از این روی با هدف توسعه شهرستان طرح‌های درختکاری در محدوده رودخانه‌های دز و کرخه در اندیمشک طراحی شد.

وی افزود: ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان در حوزه گردشگری باید بیش از گذشته معرفی و کارگروهی متشکل از گروه‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک با هدف توسعه پایدار شهرستان تشکیل شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بکارگیری ظرفیت جوانان و گروه‌های مردم‌نهاد در مسیر توسعه شهرستان عنوان کرد: با برگزاری کارگروه‌های تعاملی از این ظرفیت در مسیر برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان به‌درستی استفاده شود.

وی افزود: مدیران در اندیمشک هم‌نوا با جوانان، گروه‌های مردم‌نهاد و جامعه به دنبال دستیابی به توسعه پایدار شهرستان و در این زمینه سیاست‌های برنامه‌ریزی‌شده در حوزه صنعت گردشگری شهرستان با هدف رونق اقتصادی شهرستان و توسعه زیرساخت‌ها و شکوفایی شهرستان در دست اقدام است.

حسنوند با اشاره به گازرسانی به ۷۰ روستا در شهرستان اندیمشک بیان کرد: با هدف حفظ محیط‌زیست و جنگل‌های زاگرسی در شهرستان طرح گازرسانی به روستاهای اندیمشک با جدیت در حال انجام و ۴۶ روستای اندیمشک در بخش الوار گرمسیری در خردادماه سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: المان‌هایی در میدان‌های شهری اندیمشک با هدف معرفی محیط‌زیست و طبیعت شهرستان اندیمشک نصب و باید از این زمینه بیش از گذشته از نظرات جوانان و گروه‌های مردم‌نهاد استفاده شود.