سردار حیدر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق همکاران در ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف محموله قاچاق از یک کامیون خاور شدند.
وی افزود: نیروهای مستقر پلیس در بازرسی از محموله خودرو توقیفی ۲ هزارو ۷۲۸ جفت کفش قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشفشده را بالغ بر ۳میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
سردار عباس زاده در پایان بابیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مقایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی باقدرت بیشازپیش ادامه دارد.
شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه طلایی استان خوزستان و حلقه اتصال استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان در نزدیکی دامنه رشته‌کوه زاگرس واقع شده است.