به گزارش خوزپرس از شوشتر؛ علیرضا معینی اظهار کرد: صبح امروز شنبه ۱۳ بهمن ماه در نخستین روز هفته و همزمان با مدارس سراسر کشور، زنگ آغاز انقلاب اسلامی با حضور فرماندار،امام جمعه موقت، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی وسایرمسئولین شهرستان در آموزشگاه دخترانه نمونه دولتی پویش نواخته شد.

 وی توضیح داد : در ابتدای این مراسم با شکوه، معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شوشتر ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان برنامه در سخنانی کوتاه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و دانش آموزان را مهمترین قشری دانست که در تمامی صحنه های حماسه ساز تاریخ حضور داشته اند.

 معینی خاطرنشان کرد:  در ادامه این برنامه ظاهری امام جمعه موقت شهر شوشتر ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب خطاب به دانش آموزان بیان کرد که  شما محصلان مورد توجه رهبری، نظام و مسئولین هستید و چشم امیدشان به شماست، چرا که سرنوشت آینده کشور در دستان شماست همچنین ایشان علم اندوزی ، کسب اخلاق و تربیت اسلامی و داشتن نشاط و شادابی را از لازمه های شخصیت دانش آموزان برشمرده و آنها را به حضور در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور فراخواند.

 مدیرآموزش و پرورش شهرستان شوشتر در انتها گفت: اجرای هم خوانی و سرود های انقلابی به صورت همگانی و برگزاری مسابقه های متنوع پایان بخش برنامه امروز بود.