کیومرث آریامتین در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: سالن دو هزار و ۵۰۰ نفری اندیمشک با حمایت‌های فرماندار و نماینده مردم اندیمشک افتتاح و مهیای میزبانی شهرستان از جام بین‌المللی تختی شد.
وی، میزبانی شهرستان از رقابت‌های جام بین‌المللی تختی را شایسته دانست و افزود: جام بین‌المللی تختی یکی از رقابت‌های معتبر کشتی در کشور محسوب و تجربه بزرگی برای میزبانی از مسابقات آسیایی و جهانی در شهرستان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: با توجه به توسعه زیرساخت‌ها در ورزش شهرستان، اندیمشک مهیای میزبانی از جام جهانی کشتی در سال آینده می‌شود.
وی افزود: شهرستان اندیمشک برای میزبانی از رقابت‌های جهانی کشتی در سال آینده از آمادگی کامل برخوردار و به فدراسیون کشتی در خلال جام تختی توسط نماینده مردم اندیمشک و استاندار خوزستان آمادگی شهرستان برای میزبانی از این مسابقات اعلام شده است.
آریا متین با بیان اینکه در حوزه ورزش پروژه‌هایی برای ارتقا سرانه ورزشی شهرستان برداشته شد، اظهار کرد: سرانه ورزش اندیمشک از ۶۵ سانتی‌متر با توجه به پروژه‌های طراحی شده به ۱۱۰ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: دومین پیست بزرگ موتورسواری در اندیمشک، سالن پنج‌هزار نفری و آکادمی کشتی از پروژه‌های بزرگ شهرستان اندیمشک در حوزه ورزش است.
وی گفت: سالن ۵ هزار نفری اندیمشک تا پایان مهرماه سال آینده تکمیل و شهرستان به واسطه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهیای میزبانی از مسابقات جهانی و آسیایی می‌شود.
شهرستان اندیمشک با افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت به عنوان مهد کشتی فرنگی در ایران و جهان شناخته و میزبان سی‌ونهمین دوره رقابت‌های جام بین‌المللی تختی در روزهای چهارم و پنجم بهمن‌ماه بود.