به گزارش خوزپرس از اهواز، قاسم ساعدی عصر امروز شنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: طی سال های اخیر بر اقتدار انقلاب و ارزش ها و دستاوردهای آن افزوده شده که این مهم هرگز بدون خلوص نیت، خدمتگزاری به خلق خدا، بصیرت ولایت فقیه، خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدایی که از ارزش های والای انقلاب از جان خود گذشتند، محقق نمی یافت.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه تحلیلگران را متحیر ساخته چون رهبری، اهداف، جریان آن و سربازانش متفاوت از انقلاب های کبیر دنیاست؛ امروز اگر انقلاب افتخار و حرفی برای گفتن در عرصه بین المللی و منطقه ای دارد همه به برکت انقلاب اسلامی و ارزش های آن است.

ساعدی با اشاره به اینکه امروز همه کشورها از انقلاب الگوبرداری می کنند، ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای نظام و انقلاب به مردم منعکس و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: انتقال آب دغدغه خاطر همه ملت ایران به ویژه خوزستان است؛ جلسات متعددی را با حضور نمایندگان خبرگان رهبری، فقها، علما، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان داشتیم که در کمیسیون امنیت ملی به خوبی آمار و ارقام را ارائه کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اینکه برنامه توسعه ششم در اسفند سال ۹۵ تدوین و مصوب شده که به عنوان کتاب قانون مدنظر است، اضافه کرد: در این برنامه هرگونه پروژه انتقال آب بین حوزه ای بدون مجوزهای زیست محیطی منع قانونی است.

ساعدی در پایان با اشاره به پیگیری های بسیار نماینگان مردم خوزستان در مجلس برای انتقال آب از این استان بیان کرد: استاندار اصفهان نیز برای صحبت های اعلام شده از سوی وی معذرت خواهی کرده و امیدوارم که مشکلات در این زمینه نیز با حمایت های خوب مسئولان در سطح ملی حل شود.

مهر