به گزارش  خوزپرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷ در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه برنامه های جامعی برای ارتقای شاخص فضاهای آموزشی در خوزستان در حال اجرا شدن است، اظهار کرد: سطح اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در طول ۲ سال گذشته بیش از ۲/۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریالی به نوسازی مدارس، خاطرنشان کرد: در سال جاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای نوسازی مدارس مناطق کم برخوردار و همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و هوشمند سازی این مدارس اختصاص پیدا کرده است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: مهمترین اولویت استانداری و همچنین مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان توجه ویژه به وضعیت آموزشی مناطق کم برخودار استان است.

شریعتی همچنین با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش خوزستان، عنوان کرد: بر اساس ارزیابی ها وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان در همه شاخص های عملکردی به عنوان شورای برتر کشور شناخته شد و مقام عالی وزارت با ارسال سپاس نامه از زحمات و تلاش های اعضای این شورا تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: تحقق و برقرای عدالت آموزشی در بین دانش آموزان خوزستانی به عنوان یک اصل کلی در برنامه های آموزش و پرورش دنبال می شود و برای رسیدن به این مهم از همه ظرفیت های موجود در استان استفاده خواهیم کرد.